| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Unikátní kombinace motoru LT1 a manuální převodovky ZF-6. Vozidlo technicky ve stavu A1. Absolutně vše po technické stránce plně funkční, nemá jediný nedostatek či závadu. Auto pořízeno pro požitek z jízdy, proto na technickém stavu vozidla nikdy nebylo šetřeno. Není to ale leštěnka, tudíž lak ač v dobrém stavu, vykazuje svůj věk. Provozováno pouze v ideálních povětrnostních podmínkách, a to max. 2 000 km / ročně. Každý rok zvolena oblast vozidla pro preventivní obměnu či upgrade dílů. Nákup všech dílů možno prokázat fakturamy, kompletní dokumentace dílů a oprav již z USA, CARFAX statement majitelů a nájezdu Mil. NOVÉ : Brzdy - Brzdové kotouče Power Slott, Stop Tech Street performance Brzdové destičky, EBC 307 Brzdová kapalina. Chod motoru - Iridiové zapalovací svíčky NGK, vysoce výkonné dráty zapalovacích svíček, hnací řemen motoru, spodní těsnění motoru, těsnění hlavy, těsnění olejové vany. Handling - L&P přední spodní příčná ramena, L&P sestava horních příčných ramen. Výfuk - MagnaFlow Street performance Cat-Back výfukový systém. Chlazení - Klimatizační kompresor, vodní čerpadlo, ložisko a těsnění, sada černých silikonových hadic, 180°F termostat, víčko plnicího otvoru chladiče, nádržka na regeneraci chladicí kapaliny, výkonější hliníkový chladič. Každoroční výměna - Syntetický olej Mobil1 5W30, performance olejový filtr K&N, vložka čističe vzduchu K&N. Navíc - Výměna kapalin v převodovce i diferenciálu.
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Vůz vlastním čtvrtým rokem, a dává mi přesně to, co jsem od něj očekával. Bohužel jeho přednost se momentálně stala pro mne potíž. Z důvodu horšícího se stavu kyčle nemůžu dlouhodobě šlapat na spojkový pedál, a tudíž musím přejít na automat. Cena je pevná, projížďka možná pouze za sucha. STK do 10/24
|
| | |