| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
dvouzonová klimatizace, foukání teplého vzduchu ze sedaček na krk, bezklíčové startování a odemykání , senzory vpředu a vzadu + zadní kamera, hlídání mrtvého úhlu, vyhřívané sedačky a zrcátka, automatická brzda (má málo A5tek), sklápění zrcátek po nastartování, střecha je elektrická a samozřejmě funkční, součástí i originální větrnná clona, kola R19 šíře 255 Audi – vypadají skvěle (pneumatiky na dojetí) + kdyby s tím chtěl někdo jezdit i v zimě, tak mám sadu zimních kol na hliníkách R17, tempomat, automatické denní svícení, samozatmavovací zpětné zrcátko, dokonce i tažné, atd.. atd..
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Změnila se rodinná situace a zvažuji prodej mého cabrioletu Audi A5 3.0 TDI V6 Quattro S-line 176kw.
Převodovka 7q S-tronic. Nájezd 247tis. Rok výroby 2011. Nehavarované - Carvertical bez záznamu + nemá žádný záznam z nehod. Mohu doložit poslední výpis z 12/23. Chod šestiválce je nádherný, jede moc pěkně, legendární motor. Na autě je vše funkční – má velmi bohatou výbavu – kdybych měl vyjmenovávat vše, byl by to dlouhý seznam - výbava je popsána. Ještě nemá díkybohu start/stop. Začátkem roku bylo na preventivní geometrii. Před měsícem jsem chytil kamen do skla, takže auto má fungl nové čelní sklo. Byla původní originální autobaterie, letos řekla dost, takže je v autě nová Bosch autobaterie. Poslední servis byla výměna oleje v motoru a všech filtrů co auto má (naftový, kabinový, vzduchový atd..). Na druhou stranu auto má kosmetické vady s kterými musíte počítat. Levý blatník lehce promáčklý (od někoho z parkoviště), střecha by chtěla péči kolem zadního okna, ale není to nutnost. Nikam neteče, je to spíše vizuální problém. A kapota by chtěla rozleštit. Takže co se týče auta jsem řekl víceméně nutný základ a pokud to někoho zaujalo, tak se stačí ozvat. Jakmile se stáhne střecha, je to úplně nový svět. Cenově jsem koukal, že se pohybují cca 250-350 tisíc korun, dle stavu, motorizace, stáří apod... Toto je nejvyšší motorizace, Quattro 4x4 s bohatou výbavou, ale má kosmetické vady, takže půjdu zlatou střední cestou a cenovku nastavuji na slušných 300 tisíc.
Pokud by měl někdo zájem tuto sezónu o cabriolet, rád se začnu bavit o prodeji tohoto fešáka. Po dohodě mohu ukázat i v Praze, Pelhřimově, Písku ...
|
| | |